7 Eylül 2011 Çarşamba

BENİ TAŞLARA YAPMIŞLAR

bodrum yalıkavakta akşam dolaşırken MASAL GİBİ bir yere geldik.adı da masal gibi.raflara sermiklere,elişlerine bakarken beni gördüm.şaşırdım.benim bu....seramik ustası sahibi hanımlara konuşup satın almak istedim bana numune olarak yapıldığını satılık olmadığını söyledi ama ben de bir israr bir israr anlatamam.hanımefendi peki  ama bana biraz zaman verin dedi,iki gün sonra bodrumdan ayrıldım ama kızıma mutlaka alacaksın diye talimat verdim veeeeee karşınız da çakıltaşlarından yapılmış bennnnn

18 yorum:

  1. SÜPERSİN taşlarda bile olsan canım arkadaşım..)))))))

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel buuuu yapan ellere selam olsun bayıldımmm
    . beğendiğine sevindim ne zaman uygun olursan sorun değil öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Ayyy, çok tatlısınız:))))
    Öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
  4. valla süper serpil ablacım, gerçekten benziyo...;)
    seni seviyoruummm...

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısın Sevgili Serpilciğim, hem taştan heykelinle hem de ısrarlı alışverişinle:)

    YanıtlaSil
  6. harikaymış gerçekten de, iyi ki ısrarcı olmuşsun:)))

    YanıtlaSil
  7. Çok şekeer:)) İyi ki kaçırmamışsınız:)))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel birşey bu yaaa...
    Bende kendimi taşta görmek istiyorummm :(

    YanıtlaSil
  9. Taşkatür bu sanatın adı.Çok sevimli bir şey.

    YanıtlaSil
  10. çok sevimli ve güzel olmuş.. evinize neşe ve güzellik katacvaktır mutlaka sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Haahahahahhahahahah...Şimdi daha bir dikkatli baktım. Bu ne ayol! Hakikaten aynı!

    YanıtlaSil
  12. o kadar tatlı ki...bakarken kendi kendime
    -seni doğuracağıma taş doğursaydım diye espri bile yaptım :)))
    çok şeker olmuş ya :))

    YanıtlaSil
  13. çok şeker ya:)))
    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  14. ben de bayıldım, ben kurdele :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzellll, dağa taşa damganızı vurdunuz ya, kim tutar sizi...

    Sevgiler,

    Bengi

    YanıtlaSil
  16. AAAAA serpilllllll ay vallaha süpersin,taştan heykelini bile yapmışlar görüyormusun:))))))

    YanıtlaSil