16 Eylül 2011 Cuma

BANUŞA GİTTİK

Perşembe sabah erkenden FİDOŞ la beraber BANUCA BİRŞEYLER e gittik.haremden otobüsle gölcük-bahçeçike geldik.banuşum bizi arabası ile bekliyordu.sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi sevgi ile sımsıcak kucaklaştık.dağda ki evine geldik aman allahım bu ne güzel bir ev,tahtadan yapılmış insanın içini ısıtan bir ev,SOLMAZ teyzemin hazırladığı harika bir kahvaltıdan sonra bol bol sohbet.öğle ve akşam ise solmaz teyzemin enfes yemeklerini yedik  resimler çektik.banuşum bizlere böyle bir güzellik yaşattığın için çok tşk.ler.gülen yüzünüz hiç solmasın.cuma öğleden sonra da kucaklaşarak evlerimize doğru yola çıktık

13 yorum:

  1. oh,oh ğezin bakalım:)))Serpil hanım anlatmasan bile çoookkğüzel bir ğün ğeçirdiğinizi tahmin ediyoyorum.
    böyle ğüzel bir yertde ğün ğeçirmek harikaaa....

    YanıtlaSil
  2. Aşkolsun ta yanıbaşıma kadar gelmişsinizde bana uğramadınız küstüm valla..........

    YanıtlaSil
  3. Hiç kıskanmadım,hiç kıskanmadım !Ne kandırıyorum kendimi,çok kıskandım !

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir ziyaret olmuş eve de bayıldım daha nice güzel ziyaretleriniz olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Gelişiniz mutlu etti ama gidişiniz..... :((
    Meralcim, darısı başına :))

    YanıtlaSil
  6. Serpil ablacım,
    şahane bi ziyaretti değil mi:)))))

    YanıtlaSil
  7. Ah o gemide bende olsaydımmmmm.Banada şarkı söylemek kaldı oh iyi yapmış güzel bir gün geçirmişsiniz hepinizi öppppttttüüüümmmm.

    YanıtlaSil
  8. Ayy bana da gel der insan:( çok kıskandım, çoook:)

    YanıtlaSil
  9. yaaa herkesler banu ablaya gidiyor kıskanıyorum ama:) harika bir gün geçirmişsiniz ne güzel. bende kestane şekerimi kolumun altına alıp birgün gidicem ona:)))

    YanıtlaSil
  10. Ayyy kestane şekerine de bayılırım, ne zaman geliyorsun :))))))

    YanıtlaSil
  11. merhaba bayıldım evıne banu hanım gule gule oyturun yemyeşil sanırım her taraf sevgıler ıyı geceler

    YanıtlaSil
  12. Kıskandık, Banu hn. bizde isteriz vallahi. Bizim buralarda nerde o kadar yeşil...

    Sevgiler,

    Bengi

    YanıtlaSil
  13. Artık yeşillikler sarı-kahverengiye dönüşüyor, ama buralarda her mevsim ayrı güzel, herzaman dediğim gibi "Dostlukla gelen herkese herzaman kapım açık" :)

    YanıtlaSil