3 Temmuz 2012 Salı

BİR BAŞKA BAHARA KALDI.

HANİ BİR KEDİM OLDU DİYE YAZMIŞTIM YA,NE YAZIK Kİ OLAMADI.KEDİŞE BAKAN ARKADAŞIMIN 85 YAŞINDA Kİ ANNESİ BİZİM ÇIRMIKI ÇOK SEVMİŞ ONLA YATAR ONLA KALKAR OLMUŞ,ARALARINDA Kİ SEVGİYİ ANLATAMAM,BENİM DE İÇİM ELVERMEDİ BU GÜZELLİĞE GÖLGE DÜŞÜRMEYE.FATMA TEYZEMİ ASLA ÜZEMEM.ÇOK TATLI İNSANLAR.YANİ BİZİM KEDİCİK ALMA BİR BAŞKA BAHARA KALDI.BUGÜN FEZACIĞIMIN DOĞUM GÜNÜ KUTLADIK KEDİŞİ MINCIKLADIM DURDUM RESİMLERİNİ ÇEKTİM.ARA ARA GİDİP ONLARDA SEVECEĞİM.resimleri iyi çekmemiş olabilirim.kusura bakmayın.TERASDA Kİ SAKSILARIN İÇİNDEN ÇIKMIYOR ÇOK OYUNCU.FATMA TEYZEM ONA BEHZAT Ç. DİYOR

12 yorum:

  1. canim benim,
    uzulme sakin bu kadar seviyorsan o senin kapini calar gene.........
    bir kac gun evvel gecici olarak kiz kardesime bir kedi birakmislar.
    abla seversem bende belki alirim dedi
    bu sabah aradi ne yapiyorsun dedim?
    kedi saksiyi devirmis ,butun salon toprak ,bide oynuyormus topraklarla:))))))))))))
    seni seviyorummmmmmm

    YanıtlaSil
  2. Aslında bizimkinden çok oncağızların mutluluğu önemli. Nerede mutluysa orada kalsın. Kediler sahiplerini kendileri seçiyor.

    YanıtlaSil
  3. ben bu kedinin adını saksı süsü koysam olurmuuuuu:)))))

    YanıtlaSil
  4. Nedir şu saksıların kedilerden çektikleri,kendilerini rakip mi görüyorlar ne? Pek tatlıymış cırmık efendi,tamam Fatma teyzemizde kalsın ama bizdeki adı Cırmık olsun:))

    YanıtlaSil
  5. Behzat Çırmıkkkk:))))))))
    canım inş ilerde gönülnce bir yavrucuk kucağına gelir. önemli olan sevgiyle kucaklanmaları. öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Behzat Çırmık Saksı araştırması yapıyor. Mühim işi var bölemez. :)) Sen yine etrafa bakar ol, bahtına başka bir tane bulabilirsin. :)

    YanıtlaSil
  7. Olsun o Fatma teyzenin olsun,sizin kapınızı nasıl olsa başka bir cırmık çalar. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. aaaaa. neyse artık başka baharı bekleyelim bizde o zaman.

    YanıtlaSil
  9. oy ne tatlı ,iyi yapmışın sende başka bir öksüzü sahiplenirsin ablacığım kısmet senin de aşık olacağın bir kedin olur umarım
    sevgiler .:))))))

    YanıtlaSil
  10. Ee, kısmet, inşallah en kısa zamanda başka bir kedicik çalar kalbini, o sıcacık yuvana o da katılır ablacım.

    YanıtlaSil
  11. CAnım benim Boncukcunun evinde sahip bekleyen bir karakuzu var, enfes maymun bişi, seni adres gösterdim ama nasıl olur bilmem bir gör istersen.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel sizde yeni bir evsiz yavrucuğa anne olursunuz inş. Bu arada geçmiş olsun,umarım iyileşmişsinizdir

    YanıtlaSil