26 Aralık 2010 Pazar

ESKİ KAZAĞIMI İŞLEDİM

 

5 yorum:

  1. serpil ablacım,
    bende de kazak doluuuuuu:)))))
    ne güzel olmuş
    tam yılbaşılık
    güle güle giy
    bugün de arayamadım seni
    az önce gittiler
    ders çalıştırıyoruz biliyorsun
    biz herhalde seninle yılbaşından sonra görüşebilicez
    çok öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. ELİNİZE SAĞLIK.İYİ GÜNLERDE KULLANIN

    YanıtlaSil
  3. Serpilim, döktürmüşsün gene, kazağın terliklerinle takım oldu, güzel oldu, sırada kırmızı etek mi var pantolon mu, eee kıyafet tamamlansın artık, az kaldı :) Mutlulukla, sağlıkla giy cici kazağını, ellerine, fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. serpilcim süper olmuş canım ellerine sağlık yılbaşı için herşey tamam sanırım sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Serpil Ablacığım çok sevimli olmuş çok beğendim. Ellerine, zevkine sağlık.Güzel günlerde giymeni dilerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil